Saturday, May 12, 2012

Paketti Teippitarhasta

Eilen saapui paketti Teippitarhasta. En ole ennen käyttänyt nimenomaan askarteluun ja muuhun vastaavaan tarkotettuja teippejä. En oikeastaan ajatellut semmoisten olevan edes olemassa, ennen kuin Aquila kysäisi haluaisinko tehdä kimppatilauksen Teippitarhalle. Lapsena kyllä näin ja käytinkin erilaisia värikkäitä teippejä koulukirjojen ja vihkojen päällystämisen yhteydessä, mutta en kyllä muista ajatelleeni niistä mitään ihmeellistä. Vanheten ne ovat poistuneet mielestä lapsille tarkoitettuina juttuina. Onkin kiva nyt huomata, että teipistäkin voi askarrella, ihan oikeasti, ja valikoima on todella suuri. Minulle teippi on ollut nitojan ja reijittäjän kaltainen toimistotarvike ennen tätä. Joskaan en ole vielä päättänyt mihin ensimmäiseksi käytän näitä.

Kuva on huono, mutta väri on nätti tumma violetti.




Rilakkumaa tietenkin, koska Rilakkuma on vaan niin ihana. Niin ihana, että heti nähtyäni, että Teippitarhalla oli Rilakkuma-aiheisia teippejä, minun oli pakko saada ne kaikki.

2 comments:

  1. Tackar kimppatilauksesta! Olen ihan liekeissä uusista teipeistäni :D Olen tässä vuorokauden sisään teipannut jo mm. sähkökatkaisijaa, läppäriä ja ponikampelaatikkoa...

    Näin jo ennalta, että hamuat nuo Rilakkumat :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos itsellesi :). Mä en ole vielä ehtinyt suunnitella mitään, mutta vähän väliä olen tuijotellut ja ihaillut teippejäni. :D

      Delete

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita. On myös mukava kuulla keitä täällä käy.