Tuesday, July 10, 2012

Karkasin, nyt olen palannut

Karkasin Kanadaan kahdeksi viikoksi. Siitä syystä blogin hiljaiselo. Nyt olen takaisin Suomessa ja palaamassa arkeen. Matkalaukku on vielä purkamatta ja pyykit pesemättä, but I'm getting there! Minulla on monia aiheita roikkumassa ja odottamassa, että ehdin kirjoittaa postaukset. Lisäksi jäljellä on enää muutama postaus ennen sadatta postausta. Jotain pitäisi keksiä sitäkin varten.

Sinne ne vedet laskee.

Vähän näyttäisi siltä, että tänä vuonna menen käymään vain yhdessä conissa, nimittäin Traconissa. Aikomuksena oli mennä Kawaconiin, mutta olin Kanadassa juuri silloin, ja Animeconkin olisi nyt viikonloppuna Kuopiossa, mutta olen töissä, ja lisäksi sain lipun Ilosaarirockiin, joten varmaan menen siellä käymään. Puku minulla on tekeillä kovalla kohinalla - ei sen takia, että sillä olisi kiire, vaan koska olen vain tehnyt sitä - ja varmaankin esittelen aikaansaannoksiani myöhemmin.


Lisäksi minulla on valokuvia katupojan housuista, joista lupasin parempia laittaa. Lisäksi on pari korua, jotka odottavat esittelyä. Kirjoitettavaa näyttäisi riittävän.


Ja kuten varmaan arvasittekin, kuvat ovat Niagaran putouksilta. Torontoon ei mennä käymättä Niagaralla! Näky oli upea. Ja kyllä: kävimme Maid of The Mistillä seilaamassa putouksen kuohuissa. Aivan mahtava reissu!

No comments:

Post a Comment

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita. On myös mukava kuulla keitä täällä käy.